piątek, 19 września 2008

Let's roll!

Dobre pierwsze wrażenie da się zrobić tylko raz, dlatego żeby nie zepsuć tej jakże wzniosłej chwili, pozwolę sobie teraz jedynie na krótką informację o tym, co będzie się tutaj działo.

Jako miłośnik techniki, ze szczególnym wskazaniem na pojazdy, w szczególności zaś - na motocykle - boleję nad żałośnie niewielką liczbą stron rzetelnie traktujących interesujące mnie kwestie. Dlatego też, działając z intencją zmiany tej ponurej sytuacji, założyłem bloga, w którym będę zamieszczać informacje na temat motocykla, który aktualnie odbudowuję. Chciałbym, żeby ten blog stał się zapisem moich działań związanych z restauracją tego szatańskiego wehikułu, a także swoistym kompendium wiedzy dla moich ewentualnych naśladowców, tudzież po prostu zbiorem użytecznych informacji na temat ciekawego i bardzo rzadko spotykanego pojazdu.

To tyle na wstępie. Mam nadzieję, że zamieszczane przeze mnie informacje, wskazówki, przemyślenia i co tam jeszcze palec na klawiaturę przyniesie - kiedyś komuś w czymś tam pomogą;) Obiecuję, że w miarę możności wrzucane przeze mnie materiały będą bogato ilustrowane. Muszę tylko nauczyć się obsługiwać bloga, a to nawet dla mnie nie powinno być trudne ;)