poniedziałek, 14 lutego 2011

Nie do wiary

Rzecz się stała nie do wiary, a mianowicie na rynku objawiła się oryginalna, czterobiegowa skrzynia do Sarenki i takież kartery. Oczywiście, dowiedziałem się o temacie, kiedy było już pozamiatane. Szczęśliwym nabywcom bardzo gratuluję i jeszcze bardziej zazdroszczę.

Żeby wpaść na skrzynię trzeba było mieć więcej szczęścia niż rozumu - była wystawiona na Allegro jako skrzynia do WSK 175. Początkowo, z KupTeraz 65pln - zakończyła się bez ofert, dopiero w licytacji zrobiło się gorąco, ostatecznie poszła poza aukcją (kurwa, jak ja takiego cwaniactwa nienawidzę!) za kwotę nieznaną. Tymczasem skrzynia jest identyczna jak moja, różni się tylko zmieniacz - nie ma, jak mój, wbudowanej obsady kulki.

A kartery to nawet nie wiem czy były na allegrze. Ale wiem, kto kupił i mam nadzieję, że będzie tak miły, żeby moją prośbę o zwymiarowanie otworów osi wodzików rozpatrzyć pozytywnie ;-) Co ciekawe - są jeszcze inne, niż moje. Kwadratowa podstawa cylindra, zupełnie inaczej pokonfigurowane nadlewy podstawy zmieniacza i gniazdo wałka zmiany biegów. Ciekawostka. Jak dostanę zgodę - zarzucę fotki.

[update 16-03-2011] - Skrzynia jest na allegro! Aukcja nr 1504628794. Ciekawe jak się skończy.

Brak komentarzy: