poniedziałek, 24 maja 2010

Jedna jaskółka wiosny nie czyni...

... ale postanowiłem dać szansę polecanej gdzieniegdzie firmie Rosik z Ponieca (Pońca?) kole Leszna. Za pośrednictwem kolegi dostarczyłem im dziś kilka drobnych tajli do chromowania. W zależności od efektu - pójdzie do nich większa partia. A efekt będziemy obserwować na:

Stopce hamulca:


Bugajgerze zmiany biegów:


i jarzmach (obejmach) kierownicy:


Mają być w przyszłym tygodniu.

Jak wyjdzie ładnie, to w kolejce czeka sporo gratów, chociaż w sumie więcej od S2 niż Sarenki.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Aj a ja Ciebie się pytał o chromowanie w P-ń i znalazłem... dawałem jakiś czas temu do Ponieca częsci od Sporta tzn. kolanko i tarcze osłony łancucha cena szok, dokładnie sprawdź przy odbiorze robote, bo mi kolanko nie dorobili - moja wina ze nie sprawdziłem... jeden + że wygląda na solidny chrom

yahoo666 pisze...

Heja. No ja na razie dałem pierdoły - właśnie w celach badawczych. Wstępnie ustalona kwota w granicach 50 pln o glebę nie rzuca, więc w razie czego strata nieduża. A gdzie znalazłeś w POZ?

Anonimowy pisze...

na ul. Żarnowieckiej bióro miesci się na os. B.Chrobrego tu str. http://www.uslugi-galwaniczne.pl/index.htm własnie dziś odebrałem częsci nie drogo wyszło i zadowolony jestem z wykonania

yahoo666 pisze...

O, dzięki. Na pewno obadam :) Jak masz jakieś fotki to się podziel, albo zgadajmy się jakoś, to chętnie bym pomacał :)

yahoo666 pisze...

E, ta Żarnowiecka to w pip blisko do mnie, 5 minut z pedała. Podjadę któregoś dnia po robocie pogadać.

Anonimowy pisze...

tylko dzwoń do kolesia na ten nr ze str. ja aktualnie mam u niego osłone łańcucha do wsk za 2 tygodnie mam dzwonic po odbiór

yahoo666 pisze...

A możesz powiedzieć, co już Ci zrobili i ile to kosztowało? Dałoby mi to jakąś względną skalę porównawczą.

Anonimowy pisze...

odebrałem teraz tak: do roweru - koło zębate przednie, 2 korby pedałów, rurke siedzenia, ramke lampy przedniej, 2 bieżnie główki ramy i jej nakrętkę, do WSK - uchwyt tylnego kierunku, 2 łapki linek z S2, 8 śrub i 2 kluczyki ;P za to wszystko dałem 100zł, tu przesyłam link do foty http://img816.imageshack.us/img816/1456/dsc0027a.jpg