czwartek, 30 września 2010

Żebym to ja wiedział - czyżby rozwiązanie?

Postawiłem kwestię na Forum Wueska.pl. I wychodziłoby, że to tylko kwestia innej wysokości łożyska wałka zdawczego.

Łożysko 6004, stosowane w późniejszych silnikach, ma wymiary 20x42x12 (średnica wewnętrzna/ zewnętrzna/ szerokość), zaś 16004, stosowane wcześniej - ma szerokość o 4 mm mniejszą, czyli jest "wysokie" na 8 mm.

Wprawdzie muszę to jeszcze sprawdzić, ale wszystko wskazuje, że to załatwi sprawę, a nawet - że trzeba będzie kasować niepotrzebny luz na wałku ;)

A cały problem wziął się z tego, że kupując łożyska do skrzyni kupiłem takie, jak wyjąłem (plus weryfikacja w książce serwisowej) - a że była osadzona w nowszych karterach, to i kupiłem 6004 na tryb zdawczy.

W związku z powyższym wydaję z siebie wstępne, pełne nadziei "uffffff" :D

3 komentarze:

sebastian440 pisze...

Strach ma wielkie oczy :) dobrze, że tak się skończyło :)

Tukan pisze...

Co się stało z postem "świeża dostawa..." ?

yahoo666 pisze...

amba fatima, było i nima ;P