czwartek, 22 lutego 2024

Są drobne postępy

Na szybko podsumowując co się wydarzyło w ciągu ostatnich prawie dwóch miesięcy:

  •  Na podstawie Waszych sugestii kupiłem gumy na manetki "w romby". Pasują ładnie, ale są krótsze niż WSKowe, przez co część tulei rolgazu nie jest osłonięta. Ale nie jest to wielka różnica, więc nie ruszam. 

  • Odesłałem części, z których nie byłem zadowolony, kupiłem gdzie indziej. Tym razem śruby - osie klamek mają prawidłową średnicę i nie ma tego wkurzającego luzu między klamką a jej osią. Tuleja oporowa cięgna hamulca jest już bliższa wymaganiom (znacznie bliższa), więc też zostaje. 
  • Muszę skrócić linki gazu i hamulca. Myślę też, że muszę pozyskać nowe szczęki hamulcowe do tyłu, bo jałowy skok ramienia rozpieraka jest przerażający. 
  • Kupiłem oryginalne regulatory linek, ale po prawdzie też nie jestem zadowolony, bo były chyba jakoś ogarniane galwanicznie. Szukam dalej. 
  • Z tematem filtra powietrza poradziłem sobie metodą chamską, a mianowicie używając gumówki z cienką tarczą skróciłem jego króciec, przy czym robiłem to po kawałku, żeby nie przesadzić. W efekcie - wchodzi!





  • W kwestii Waszych próśb o wymiary poszczególnych części podwozia: pamiętam o Was, muszę do tego usiąść na porządnie, a na razie w garażu jestem tylko z doskoku po 10-15 minut raz na parę dni  i zupełnie nie mam czasu. Ale planuję to zmienić, cierpliwości! :)

3 komentarze:

Marek pisze...

Spoko, ja poczekam. Filtr ładnie siadł, szkoda, że manetka jest zbyt krótka ale jedyne co psuje, to w niewielkim stopniu efekt wizualny.

Anonimowy pisze...

Ja mam pytanie o grubość ścianki profilu ramy.
Czy ktoś wie z jakiej stali zrobiona jest rama? Dziękuję.

Anonimowy pisze...

Polecam film Motodrama. Morze ktoś zidentyfikuje sprzęty.